Ne dorim ca experiența ta cu ESENTERRA să fie una cât mai plăcută, indiferent de tipul interacțiunii (plasarea comenzii, utilizarea produselor sau... returul lor).
Produsele pot fi returnate în următoarele situații:
Ai cumpărat un produs, dar din diferite motive nu îl mai dorești? Este în regulă! Conform legii, ai 14 zile la dispoziție să te răzgândești.
Noi verificăm absolut toate produsele din punct de vedere al integrității și funcționării înainte de expediere, astfel încât la tine să ajungă doar ceea ce trebuie. În cazul în care, totuși, ai primit un produs necorespunzător descrierii și pozelor de pe site, sau care prezintă defecte*, te rugăm să accepți scuzele noastre și ne angajăm să îți schimbăm produsul în cel mai scurt timp. În cazul în care suntem în imposibilitatea de a livra produsul respectiv, îți vom returna contravaloarea lui.
Ce trebuie să faci tu?
Trimite-ne un mail la contact@esenterra.ro și anunță-ne că dorești să returnezi o comandă (total sau parțial), menționează numărul comenzii și numele produsului, precum și motivul returului (situația 1 sau situația 2 de mai sus). Te rugăm să ne informezi asupra deciziei de retur în termen de 14 zile de la primirea produselor. În cazul în care produsele prezintă defecte, am aprecia dacă ne-ai anunța acest aspect cât mai curând după identificarea lor.
Asigură-te că produsele nu sunt deteriorate (exceptând situația puțin probabilă în care au ajuns la tine deja deteriorate) și nu prezintă urme de uzură. Uleiurile esențiale, suplimentele, produsele cosmetice și uleiurile vegetale pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, în caz contrar, nu vor fi acceptate pentru retur.
Ambalează produsele împreună cu toate accesoriile primite, de preferat în ambalajul original, în așa fel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.
Predă-le curierului pe care îl vom trimite noi la tine; predarea bunurilor către curier trebuie făcută în maximum 32 de zile de la data primirii comenzii.
Nerespectarea acestor condiții anulează posibilitatea returului sau a rambursului contravalorii produselor.
Ce vom face noi?
Te vom contacta după ce primim solicitarea ta de retur pentru confirmare și pentru a stabili toate detaliile.
Vom transmite curierului să preia coletul de la tine; vei fi contactat de curier pentru predare; în situația 1 descrisă anterior, tu vei achita costul transportului, iar în situația 2, acesta va fi suportat de noi.
După primirea bunurilor îți vom confirma dacă acestea îndeplinesc condițiile de retur.
Îți vom rambursa contravaloarea produselor, direct pe cardul cu care ai făcut plata (în decurs de 3–30 de zile de la acceptarea returului) sau prin transfer în contul bancar indicat de tine (în decurs de 1–5 zile lucrătoare de la acceptarea returului).
În cazul în care produsul trebuie schimbat, atunci când curierul va prelua de la tine produsul cu probleme, îți va preda și noul produs.
*Nu pot fi considerate defectiuni sau neconcordanțe între produse și descrierea de pe site acele caracteristici specifice ale produselor din lemn (în special a celor handmade), ca de exemplu: diferențe de culoare, de nuanță, noduri ale lemnului, diferențe între modelele gravate. De asemenea, produsele din sticlă sau ceramică pot prezenta anumite caracteristici rezultate în urma procesului de fabricare al produsului, care sunt surprinse în fotografiile de produs de pe site și care nu pot fi considerate defecte.